joi, 14 aprilie 2011

Mai, da proastă mai sunt!

Cu Doamne-ajută, am început să mă simt proastă de-a binelea!
Motivele? Câte vreți, dar să le iau la rând:

1. Parlamentul și elita politică a țării mele s-a bătut și s-a pisat la tema "vor face sau nu subiectul impozitării indirecte banii trimiși de moldovenii de peste hotare rudelor și valorificate de acestea la construcții de case, cumpărări de mașini etc.". Cu spumă la gură aceștia îi linișteau pe compatrioții mei că nu vor fi impozitați acești bani, pentru că, de, oamenii muncesc, iar noi ce facem. între timp, eu, proasta de mine, muncesc în țară, plătesc impozite (le cota maximă), mă rog, mai agonisesc ceva, poate eventual îmi cumpăr, să zicem, un imobil. Numai că despre proști de alde mine Parlamentul nu vorbea. Mă lasă să-mi fac eventual o casă, după care mă vor întreba ce și cum.

2. Ieri, am întârziat peste tot, pentru că centrul Chișinăului era blocat de proprietarii indignați de mașini, cărora nu li se mai permite să aducă în țară mașini de peste 7 ani, fără a le înmatricula și a plăti taxe. Așa, făcând câte o plimbare până în primul sat din Ukraina o dată la 3 luni, chipurile au ieșit din țară. Da proști de alde mine, nu au mașină, pentru că una nouă nu pot să-și permită, iar din cele cu numere de țări baltice sau Bulgaria nu cumpără și nu aduc în țară. Ș-apoi, dacă aduc una mai "tânără", dar în mod oficial, tot eu voi fi proasta care va plăti impozitul.

3. Proasta de mine nu înțelege cum vecinii pensionari nu au nici o datorie la facturile comunale, iar vecinul de la etajul 3, care umblă cu BMW, are o datorie pe încălzire, de la care ți se răcește spatele. Ok, eu am stație autonomă, dar ceilalți primesc la începutul sezonului avertizări și somații că le deconectează căldura.

4. Proasta de mine așa și n-a înțeles cum naiba inspectoarea de la Serviciul Sanitar, care i-a repetat de vreo 5 ori că are un salariu de 3600 lei, a ieșit apoi mândră din oficiu și s-a așezat la volanul unui Mercedes ultimul model.


Un comentariu:

  1. Da prostia asta persista la toti cei care mai au minte sa stea aici si sa lucreze cinstit

    RăspundețiȘtergere