miercuri, 12 decembrie 2012

ANRE, da Moldova Gaz o ia razna!

Citesc azi in ziare:

Consumatorii casnici, deserviţi în prezent de Chişinău-Gaz, vor semna noile contracte în termen de 30 de zile cu Moldova-Gaz.

Pentru asta, chişinăuienii sunt îndemnaţi să contacteze reprezentanţele de sector ale furnizorului de gaze naturale. Pe parcursul lunii ianuarie, contractele vor fi semnate la domiciliu, la solicitarea beneficiarului. După expirarea acestui termen, consumatorii riscă să fie debranşaţi de la livrarea gazului natural. Pentru reconectare vor trebui să achite o taxă de 150 de lei.


Si acum, dati-mi voie sa intreb:

1. Da care-i fișca pentru care eu ca și consumator sunt obligată să răspund cu debranșarea pentru fanteziile voastre? 

2. Da care-i ocazia pentru care tu mă pui să-ți plătesc 150 lei pentru o debranșare samovolnică? 

3. Da tu o să vii să-mi semnez contractul atunci când eu sunt acasă, sau vrei să-mi iau liber de la serviciu ca să stau o zi acasă până ajungi tu la mine și când îți convine ție? 

4. Da tu special ai așteptat până iarna ca să faci matrapazlâcul acesta? 

5. Da asta-i surpriza ta specială de Crăciun? 

6. Da tu esti sigur că ai suficienț de mulți angajați ca să reușească să finiseze totul într-o lună, că eu am dat contractul meu la semnare din mai si inca nu mi l-ati inapoiat? 

7. Da cum de v-o venit vouă în cap ideia asta genială cu 150 lei și ce bortă financiară vreți să astupați cu ea? 

8. Da ANRE știe de ideia asta a ta?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu