marți, 25 ianuarie 2011

Salutare, Moldova-Gaz!

Apoi, de data asta am să cad de acord cu multcontestata Maia Laguta - gazul nu-i fasole, domnilor, chiar dacă pe undeva au ceva în comun.

Priveam aseară televizorul si mă îngrozeam de cifrele pierderirilor pe care le anunța compania. Vă întreb, Domnilor cu gazele, cine se face vinovat de proasta voastră administrare a resursei pe care o dețineți - voi, nepricepuții, sau noi, care vă tot achităm prostia?!

Ce am eu cu pierderile voastre stupide și de ce ar trebui să vă suport nerozia, de parcă voi atâta ați și aștepta, să-mi achitati vreo gresală? Sau ați decis să ne mulgeți până, vorba anecdotei, ni se vor bulbuca ochii?

Ce m-am săturat de șantajul vostru și cât de mult încep să-i urăsc pe cei care de două decenii tot vorbesc despre sursele alternative de energie pentru Moldova și numai vorbesc. Pentru că unica sursă alternativă rămâne tizicul.

Gazul, în general, miroase urât. De la Moldova-Gaz pute de la o poștă. A porcărie. Dar mai e ceva - gazul, de regulă, dacă nu este utilizat corect, provoacă explozii.

3 comentarii:

  1. In moldova exploziile incap intr-o ceasca de cafea bauta cu prietenii. De asta Moldova-gaz are tupeu sa ceara, iar ANRE nu are curaj sa decida

    RăspundețiȘtergere
  2. O opinie comuna, pacat ca toti noi numai vorbim? si nimeni nu se supara asa cum Domnul comanda.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dna. Andronic, sper sa citeasca si cei de la Moldova Gaz, dar nu numai sa citeasc, poate ii doare sovistea, desi sunt convinsa ca ii doare in cot!

    RăspundețiȘtergere