vineri, 30 iulie 2010

Icoane outdoors


Meseria mea de comunicator m-a invatat sa casc ochii la toate panourile stradale - de, trebue sa fiu la curent cu noile campanii. Si am deja o juma' de vara de cand tot fixez la toate colturile de strada noua icoana tirajata a Moldovei - IPS Vladimir cu nu stiu ce cutioara in mana si amicul, iar acum mai nou, tovarasul sau de partid, Pasat (sau pate ca Pasat tine cutia, nu am memorat).

Oameni buni, da scoateti odata tampenia asta de pe panouri, ca doar s-a spus clar si raspicat - referendum cu privire la predarea religiei in scoli NU va fi. Sau ca recompensa le permitem acestor doi sa-si inceapa camania electorala mai devreme? Nu pot sa inteleg: unde sunt cei abilitati si obligati sa urmareasca aceste lucruri.

Un comentariu:

  1. Prima oara cind am vazut aceste panouri avusem impresia ca Psat e defunct :)iar Vladimir ii citeste ultima rugaciune!!!! Asa mi-a jucat mie imaginatia, sorry de la astia doi, dar au facut exces si acuma primesc etichetari pe potriva...dar ma gindeam ca poate cu groaza de bani care s-au cheltuit pentru panouri poate se repara vre-o manastire..sau se dadea startul de constructie a unei biserici, iaka la Porumbeni nu este una, dar localitatea se mareste si lumea ar fi bucuroasa sa contribuie, doar au nevoie de un suprt initial...

    RăspundețiȘtergere