joi, 3 martie 2011

Marina și Zdubii, sau Grea e viața de Premier

Nu e un lucru nou ca eu nu sunt mare fan al Dlui Filat, dar asta nu mă impiedica să apreciez și calitățile pozitive ale acestuia, și realizările, chiar dacă îi mai dau câte un ghiont liliput (vorba lui Vasilcău) atunci când prea plonjează în strategii sofisticate de publicity.

De data asta, insa, vreau chiar să-l ghontesc de-a binelea.

Ba bine, Dom' Premier, vreau să-l întreb eu, cum vine asta? După ce ai fost o săptămână și ceva în deplasare peste hotarele țării (în scopuri personale), fapt care a intervenit la scurt timp după o altă vizită în scopuri personale, ajungi în cabinetul matale "tare fumos" (vorba Marinei, că eu nu l-am văzut cu ochii mei) și te apuci de întâlnit și de făcut fotografii ba cu Marina, care sărmana n-are nici o vina ca s-a transformat peste noapte în vedetă media, ba cu Zdubii!

Și atunci cum să nu se uite omul la televizor și să ofteze: Greeea e viața de Premier, măi-măi..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu